1/03/2013

Zaczynamy blogowanie.

Ok, to już, zaczynamy. Start.

Właśnie skreśliłam cały pierwszy akapit mojego przedstawiania się, jakiegoś zagadania na początek, napisania o czymkolwiek - no bo przecież początki są najtrudniejsze, ale bez nich się nie obejdzie. Jednak napisać coś wypada, więc byle szybko, byle było.

Na imię mam Emilia i jestem studentką jednego z Wrocławskich Uniwersytetów. I chociaż w moim planie widnieją przedmioty jak ekonomia, mikroekonomia, makroekonomia i wszystko co ma w sobie słowo "ekonomia" drzemie we mnie osoba spokojna, lubiąca czytać i pisać. No ok, nie aż tak spokojna, bo pewnie nie raz Was zaskoczę.

Prowadzenie bloga nie jest mi obce - kiedyś miałam dziesiątki takich na różnych serwisach a ich tematyka, oczywiście z perspektywy czasu, prosi o pomstę do nieba. No bo serio, blog internetowy jako "magiczna szkoła Hogwart"? Nie wspominając już o różnych fanowskich opowieściach z Tokio Hotel w roli głównej .. Na szczęście brakło mi na to wszystko czasu i chęci, pozapominałam hasła. I choć te blogi nadal krążą gdzieś w sieci - to z dala ode mnie.

O czym będę pisać? Trochę o wszystkim, bardziej o niczym. Mam zamiar pokazać wszystkim ciekawe miejsca które odwiedzę ( i tu szczególny nacisk będzie na Wrocław ), gdzie nie gdzie mogą być fragmenty moich przemyśleń, pseudo-felietony. Zobaczymy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2017 emyllka