4/26/2017

Madryt w 3 minuty

Jak w kilku słowach opisać wszystko co zobaczyłam, zwiedziłam i przeżyłam w przeciągu kilku cudownych dni w Madrycie? I jak to zrobić kiedy mój grafik jest napięty tak bardzo że już powoli marzę o kolejnym wyjeździe i odpoczynku w stylu takim jaki lubię najbardziej - zwiedzanie i odkrywanie kolejnych rzeczy? Zanim kupię kolejne bilety lotnicze dam wam znać o moim najnowszym filmiku z Madrytu, w którym miałam szczęście spędzić kilka cudownich dni i spełnić jedno z moich największych i najdłuższych (7 lat!) marzeń. Całkowicie zdaję sobie sprawę z tego, że mało która dziewczyna ogląda mecze piłki nożnej, ale jestem wyjątkiem potwierdzającym regułę i zobaczenie piłkarzy Realu Madryt na żywo w najpiękniejszym Santiago Bernabeu... ah, zobaczcie wszystko sami w moim krótkim filmiku z Madrytu a ja wrócę tutaj za kilka dni z porcją zdjęć, ok? Trzymajcie się, pa!




2 komentarze:

  1. no nie wiem czy mało która ogląda, osobiście sporo znam i bardzo często spotkałyśmy się na wspólne oglądanie. ;) a Madryt cudo, mnie osobiście bardzo się podobał. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny filmik. Miło popatrzeć :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 emyllka