11/10/2016

ULUBIEŃCY PAŹDZIERNIKA I WRZEŚNIA


Cześć Wam! Tak jak wspominałam ostatnio na blogu szykuje się wiele zmian - a ponieważ jak zwykle ledwo wyrabiam się z czymkolwiek to stwierdziłam, że jeśli nie usiądę do tego teraz, zimą (nie oszukujmy się, jesieni w tym roku nie było!) to chyba nigdy już to nie nastanie. A więc witajcie na nowej odsłonie bloga i nieco zmienionym systemie - od dzisiaj będą Was tutaj informować o wszystkich nowych filmach, które pojawią się na moim kanale na YouTube.
A jest tego sporo i jak zawsze powtarzam - bardzo to lubię, a ostatnie sukcesy motywują mnie jeszcze bardziej więc mam nadzieję że będziecie tutaj często zaglądać. Szykuje się wiele postów, filmów i wszystkiego co sprawia mi ogromną radość! Ponieważ już jutro pojawi się kolejny post (tak, też uważam to za szaleństwo!) nie będę się tutaj rozpisywać i po prostu zaproszę was na mój ostatni film - ulubieńców września i października, który pojawił się kilka dni temu na kanale. Wpadnijcie zobaczyć co w ostatnich dwóch miesiącach mi się sprawdziło z kosmetyków, jaką fajną książkę polecam oraz jaki film i serial warto ze mną nadrobić. Trzymajcie się, xoxo!



1 komentarz:

Copyright © 2017 emyllka