3/30/2017

BLACK FLORAL DRESS #OUTFIT

Nareszcie robi się na tyle ciepło że powoli mogę chować w szafach wszystkie ciepłe kurtki i nie bać się założyć ukochanej sukienki. Ta, z dzisiejszego posta, zdecydowanie do nich należy. Ma wszystko to co uwielbiam w ostatnich tygodniach: piękne, wyhaftowane kwiaty, rozszerzone rękawy, świetne detale przy szyi i jest czarna, co ostatnio w mojej ocenie zdecydowanie poprawia wygląd danej rzeczy. I tak powstał dzisiejszy strój - długie kozaki wpasowały się idealnie a ja, czując się ostatnio wyjątkowo dobrze w czerni bardzo polubiłam takie rozwiązanie. Sukienka jest z jednej z azjatyckich stron, które mają swoich i fanów i przeciwników jednak ja należę zdecydowanie do tej pierwszej grupy. Ostatnimi czasy mają naprawdę cudowne ubrania i wyprzedzają trendy na tyle, że po miesiącu czekania na paczkę mamy rzecz super trendy. No właśnie, tylko ten miesiąc... Od kilku dni czekam na przesyłkę i strasznie ubolewam, że nie przyjdzie mi już przed moim wyjazdem ale (co jest pewnie super dziwne) bardzo lubię oczekiwanie na paczkę a openboxy to jedna z moim małych przyjemności. Robi się zbyt dziwnie...? W takim razie zostawiam Was z zdjęciami. XOXO!






Buty DEEZEE | Sukienka ROMWE | Płaszcz STRADIVARIUS


3 komentarze:

  1. Pięknie wyglądasz. Klasycznie, elegancko, a zarazem modnie i ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna stylizacja !! <3
    Buziaki,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Kozaki i szal pięknie się komponują. ;]

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 emyllka