8/28/2017

Haul z Holandii


Hej! Przyznam szczerze, że byłam całkowicie pewna iż wpis z tym filmem wisi tutaj już od jakiegoś czasu. Wybaczcie, moja wina. Mój świat ostatnio jej wywrócony do góry nogami i troszkę ciężko mi się z tym wszystkim ogarnąć a jakby nie patrzeć nowe filmy znajdziecie zawsze na moim kanale na YouTube. Co najgorsze na dysku czekają już dla Was dwie stylizacje, których raz nie mam czasu opublikować a dwa - co jest przerażające - nie pasują do mojego instagrama i burzą mi jego cały wygląd. Ale napiszcie mi proszę, że nie tylko ja mam takie zaburzenie na tle ładnie wyglądających profili na instagramie? Proszę? Ok, limit chaosu i narzekania w jednym poście, jak to u mnie na blogu właśnie bywa, został już chyba na dzisiaj wyczerpany a więc po prostu zapraszam was na film i do następnego! Trzymajcie się i czekajcie cierpliwie na stylizacje - są super! Obiecuję :)


1 komentarz:

  1. Czasem warto trochę zaburzyć już istniejący, wykreowany świat a może po tym wszystkim będzie tylko lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 emyllka