8/29/2017

Nowości kosmetyczne od Makeup Revolution, I heart Makeup, Freedom Makeup


Jeżeli obserwujecie mnie na moich profilach społecznościowych i oglądacie moje filmiki na YouTube to dobrze wiecie, że jednym z powodów mojego blogowania jest zamiłowanie do testowania nowości kosmetycznych. Z każdym dniem coraz śmielej poznaje tajniki makijażu i sprawdzam kolejne produkty oferowane przez różne marki kosmetyczne. Miło gdy ktoś to doceni i czeka na recenzje. Bardzo miło gdy ktoś liczy się z moja opinią. Jeszcze milej gdy ktoś docenia formę przekazu i Was, moich obserwatorów. Kimś, tym razem, okazała się być firma Makeup Revolution, która postanowiła zrobić mi ogromną niespodziankę wysyłając przesyłkę zawierająca ich nowości. Jest tego dużo i wiele rzeczy bardzo mnie zaintrygowało. Część już bardzo polubiłam. Kochani, zapraszam Was na film - openbox - z przesyłką od MR. Koniecznie dajcie mi znać, który produkt powinnam przetestować! Jestem bardzo szczęśliwa i wdzięczna, że będę mogła to zrobić. Trzymajcie się, pa!




1 komentarz:

  1. Bardzo fajne nowości kosmetyczne. Paletki cieni wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 emyllka