5/13/2017

Nowości od L'oreal Paris



Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam testować nowe rzeczy. I choć mam w swojej kosmetyczce kilku ulubieńców, którzy nigdy mnie nie zawodzą to i tak często sięgam po nowości szukając kolejnej perełki. Jakiś czas temu otrzymałam przesyłkę od L'oreal Paris a ponieważ powoli, małymi kroczkami próbuję wprowadzić większe zmiany na blogu postanowiłam pokazać Wam zawartość tej paczki  i pokrótce opowiedzieć o produktach, które się w niej znalazły - a jest ich sporo! Większość produktów to nowości na wiosnę i lato. W paczce znalazły się kosmetyki do makijażu zarówno twarzy, oczu i brwi jak i ust - i to właśnie do tych produktów mam największe oczekiwania.


Kiedy zobaczyłam kolory nowych pomadek od razu wiedziałam, że będą często gościły na moich ustach. 4 pomadki COLOR RICHE MATTE to klasyczne i żywe kolory, które dają matowy efekt. Dodatkowo urzekł mnie niesamowicie ich zapach, który jest bardzo słodki i intensywny oraz bardzo eleganckie opakowanie. Klasyczna, czerwona pomadka jest przepiękna. Drugą rzeczą do ust jest paleta 5 intensywnie matowych odcieni z bazą i lusterkiem COLOR RICHE MATTE PALETTE. Bardzo odważne i mocne kolory. Tutaj również czuć bardzo intensywny, miły zapach oraz można nacieszyć oko ładnym opakowaniem. Dodatkowo mają bardzo dobrą trwałość a swatche, które wykonałam na rękach nie mogłam zmyć!


Kolejna część kosmetyków to produkty do brwi. Muszę się Wam przyznać, że ja dopiero teraz podejmuję się pierwszych prób okiełznania moich brwi i ciężko mi się wypowiedzieć w tym temacie, ale robiąc dzisiejszy makijaż użyłam BROWN ARTIST MAKER czyli kredki do brwi z pędzlem Kabuki - efekt jaki uzyskałam jest bardzo naturalny i mi się podoba. Drugą propozycją od firmy jest BROWN ARTIST GENIUS KIT czyli wielozadaniowa paleta do brwi - zawierająca w sobie wosk, puder, pęsetę i pędzelek z szczoteczką.


Natomiast jeśli chodzi o makijaż do twarzy to otrzymałam 4 produkty z serii INFALLIBLE - podkład do cery tłustej i mieszanej INFALLIBLE 24H MATTE (niestety nie w moim kolorze, jest dla mnie za ciemny), puder matujący INFALLIBLE 24H oraz  paletę korektorów 5 w 1 INFALLIBLE TOTAL COVER. To właśnie tego ostatniego produktu jestem najbardziej ciekawa, zwłaszcza ostatnio zmagając się z coraz większymi cieniami pod oczami. Dodatkowo w paczce znalazł się także róż do twarzy INFALLIBLE SCULP BLUSH, który służy do drapingu. Jeszcze jest to wam nieznane słowo? Ten produkt służy do kontrurowania twarzy różem. No cóż, zobaczymy jak mi to wyjdzie :)


Ah, zapomniałabym! W przesyłce znalazł się także nowy tusz do rzęs FALSE LASH SUPERSTAR XFIBER. Zapomniałam o nim ponieważ...od kilku dni gości w mojej kosmetyczce i używam go teraz na codzień. Efekt jest świetny - widocznie wydłużone rzęsy bez sklejenia. Chyba znalazłam nowego ulubieńca!

Dajcie koniecznie znać, czy macie i używacie któryś z tych produktów. Jestem bardzo ciekawa waszych opinii! Jeżeli chcecie szczegółowiej poznać te produkty wpadnijcie obejrzeć mój film na YouTube! Do następnego, pa! Xoxo







2 komentarze:

  1. mnie się straaasznie podoba opakowanie w którym dostałaś tą przesyłkę, piękne. :) co do kosmetyków to trochę zbyt intensywne kolory jak dla mnie, jakoś nie czuję się najlepiej w czerwieni na ustach. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 emyllka