8/30/2017

Idealna czerwona sukienka


Ostatnie miesiące mojego życia polegają na niekończącym się planowaniu. Aby nie zanudzać Was przygotowaniami około ślubnymi, które tak naprawdę nie interesują nikogo poza samymi nowożeńcami, w tym poście skupimy się na równie przyjemnej rzeczy do zorganizowania. Randka, event czy impreza okolicznościowa na której jesteśmy gośćmi - wszystkie te okazje wymagają od nas nienagannego stroju i poświęcenia większej uwagi na kompletowanie ubrania i makijażu. I o ile to jak i jakich kosmetyków użyłam malując się do dzisiejszych zdjęć pokażę Wam w specjalnym filmie, który niebawem ukaże się na moim kanale tak teraz chcę Wam pokazać strój sam w sobie. A jest co się czym pochwalić. Sukienka z dzisiejszego postu to według mnie najpiękniejsza sukienka jaka kiedykolwiek znalazła się w mojej szafie. Przeszukiwałam cały Internet aby znaleźć ją w korzystnej cenie i jestem z niej maksymalnie zadowolona. Pomimo iż ma dość głęboki dekolt i sięga mi za kolana - a tych dwóch rzeczy raczej unikałam dotychczas przy kupnie ubrań - jestem nią zachwycona. Czuje się w niej rewelacyjnie i prawdopodobnie nigdy się z nią nie rozstanę. Co o niej myślicie? Dajcie mi znać, jestem ciekawa czy na Was robi równie duże wrażenie jak u mnie! Trzymajcie się i do następnego, pa!







 Dress Zaful | Bag Primark | Heels DeeZee | Watch Parfois 



3 komentarze:

  1. WOW! Ale masz sukienkę ♡ Idealna!!! ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  2. też nie przepadam za tą długością, ale prezentujesz się w niej cudownie. :) świetny ma krój i fakturę, genialnie się układa - faktycznie jest to idealna czerwona sukienka. :)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 emyllka